2 Ağustos 2007

Yüz Karası

Eskiden genç ve güzel kızlara hem nazar değmesin hem de güzelliklerinin başlarına iş açmasının engellemek için evden çıkarken anneleri, babaanneleri avluda her zaman kaynayan kazandan is sürermiş. Böylece kızlar ay parçası olmaktan beri kalır, hem nazardan hem de güzelliklerinin başlarına iş açmasının (kaçırılma) önüne geçilirmiş. Yüzlerine kara çalınan kızlar elbette güzelliklerinden bir şey kaybetmiyordur ama yüzlerine kara çalınıyordu işte! Güzellerin başına, güzelliklerin başına böyle şeyler geliyor demek. Hani “güzellik başa bela” dedikleri gibi…Dışarıda yaşayan Torbalıların işi ne zormuş Yarabbi! Böyle bozuk imaj mı olur? Eskiden “Torbalılıyım” desen hemen muhatabın Opel, Marlboro, Camel, Tamsa Seramik gibi dünya ve ülke çapında fabrikalarımız ve ürettiklerimiz akla gelirdi. Şimdi isle Armağan Uzun – Bülent Ersoy ilişkileri, Atatürk’ün yanına kendini yakıştırma akıl almazlığı. Oysa bundan 18 yıl önce bile bu ilçe Dünya tarihinde ilk kazı çalışması başlatan belediye (Metropolis), Güz Etkinlikleri, Üniversite eşgüdümlü şehir planlamacılığı gibi başarılarla gündeme geliyordu. Armağan Uzun olayına ben hiç girmedim bir kere okur zorlamaları ile onların görüşlerini aktardım ondada neredeyse Bülent Ersoy bizi dava edecekti ki avukatları bir şey çıkmayacağına kendisini ikna etmişler. Neden girmediğimi bu konuya anlatabildim mi? Düşünsenize Bülent Ersoy ile davalık olacağım! Aynı mahkemede davalı ve davacı olarak bile bana utanç olarak yeterdi. Ha bu arada beni başkasının onunla aynı yatağa girmesi magazin basını gibi alakadar etmez. Ne yaparlarsa yapsınlar ama bunu milletin gözüne sokmasınlar.Sayın Belediye başkanımızı da bu birlikteliğe verdikleri destekten dolayı… Eminim kendi çocukları içinde böyle bir gelecek düşünüyordur. Zira bu birlikteliği onaylamasa taa Çeşmelere gidip nikâh kıymazdı herhalde? CHP’li belediye meclis üyelerimizin bu konudaki çabaları su götürmez. Hepsini tek tek tebrik ederim. Torbalımızın tanıtımına büyük katkı sağladılar. Bu aşk evliliğine destek veren Uzun ailesi de modern bir aile olarak örnek olmalıdır. Düşünsenize anne uzun “Biz oğlumun kararına saygılıyız ve bu para için yapılmış bir evlilik değil.” Dedi. 07/07/2007 gecesi nikah sonrası çift arabaya biniyor: o da ne? Şoför baba Uzun, gelinin sağdıç’ı anne Uzun. Bu bile evliliğin para için yapılmadığını gösteriyor aslında…Artık Avrupa Birliği bizi eşcinsellere ayrımcılık yapılıyor diye suçlayamaz. İstanbul da dernek kurdular, evlenebiliyorlar daha ne olsun! Torbalı olarak AB önündeki bir engeli kaldıran sevgili, saygılı, sayın, mütedeyyin Armağan ve ailesine teşekkürü borç biliriz. Armağan ve Bülent ilişkisi – evliliğine internet sitelerinde yapılan yorumlar çok acımasız doğrusu, bunca hakareti hak ediyorlar mı? Küfrün bini bin (çok oldu yav) para! Olsun onlar mutlu bir evlilik yapıyor. Hatta Sayın Bülent eşine hiç mutfak işi yapmamasına rağmen (muhtemelen annesi bu durumu önceden görseydi öğretirdi. Babasının odun kırmasını öğretmeye çalışmasına da mani olurdu) kahvaltıda domates soslu karides yapmış! Ersoy zaten 3 öğün et yemesiyle meşhur. Et girmeyince içeri doymadığını İBO Şov da söyledi.Magazinciler Torbalı sokaklarında kol gezdi. Bir vatandaşımız çıktı ‘bu ilişkiyi onaylıyor musunuz?’ sorusuna, ‘beni annem erkek doğurdu. Yiğit doğurdu” dedi. Bir bayan ise aynı soruya ‘onaylıyorum’ dedi ama ‘sizin oğlunuz olsa?’ sorusuna ‘asla’ dedi. Ya bu millet dalga geçiyor ya!Tam yazıyı bitiriyorum. Sevgili, saygılı, yakışıklı milli damadımız daha evleneli (Bülent Ersoy’un aldığı söylenen ev değil bahsettiğim) 20 gün olmuşken, 20 yaşında bir kızla aleni yakalandı. Seviye bu işte! Eh yazıyı da baştan yazacak kadar bunlar için vaktim yok. Milletvekilinden belediye başkanına, meclis üyesinden garip vatandaşıma kadar size sesleniyorum: ben bir kampanya başlattım. Bu ilişki bitmesin diyorsanız ‘ahlak’ yazın belediye başkanımıza ve eski vekilinize cepten gönderin. Nasılsa sonuçları hizmetten başı dönmüş sayın belediye REİSimiz onlara iletir.

Cenk SARIGÖL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İnsanlık konuşma ve yazıyla yani iletişimle birlikte teknolojik gelişim sağlayabilmişlerdir. Medeniyet ise bu hasletleri hoşgörü, sevgi ve ahlaklı kullanmakla olur.