12 Kasım 2007

Uzat Uzat Ertan Ünver!


Uzat Uzat Ertan Ünver!

Değerli Büyüğüm Gazetemizin başyazarı Ertan Ünver çok başlıklı geniş alan kullanmaya başlayınca mermi kapasitesi yükseldi! Dünkü köşesinde bizim için,

“...Salı’yı bekledim; hatta çarşambayı da.. Fakat Cenk’ten ses seda çıkmadı.. Vahap’la deştim durumu.. (Allah’a ona da sabırlar versin...) “Cenk, geçenlerde İzmir’e, Torbalı’ya geldi, belki yazısını yetiştirememiştir” türünden bir ‘bilgi notu’ geldi.. Öyle kapattım.. Şimdi Cenk’e diyorum ki; şu senin 0 312 Ankara telefonundan; hani şu 418’le başlayanından beni bir arayıp da şu Kazım Dirik 5 metresini bir anlat bana.. Ya da köşene yaz; orada bu konuyu açıkla ki, ben de ne tarafa doğru, neyi ve nasıl uzatıp koyuvereceğimi bileyim.. Yoksa bu iş karışacak; yanlış yere yanlış şeyleri uzatıp koyuvereceğim. Zaten bugünlerde BÜTÜN (Genç-Yaşlı) TIRTIR TOKALAR(!) Kucağımda dolanıp/dolaşıp duruyor.. Hafazanallah başlarıma ZİRZOP belaları almayayım... Çünkü bana değil 5 METRE, RAHMETLİLERDEN BİRİ İSTESE BİLE (Kİ HİÇ İSTMEZLER) 5 santimlik YANLIŞI YAPTIRAMAZ.. Hatta haşa+haşa AZRAİLİM Anlaşıldı mı? Anlaşılmadıysa dönün başından ve yeniden okuyun(uz)...”


Evet ortada açıklanması gereken bir durum var. Ama bunu açıklamak bana düşmez. Torbalı Siyasetinde Ertan Ünver döneminde bulunan politikayla ilgilenen, gündemden az – çok haberi olan herkes sözünü esirgemediğim olayı bilir/biliyor. Olayın esas kahramanlarından en önemlisi okumuş, İrfan’ı bol ve Sevinç’li biri. Bahsettiğim yer şimdiki Kazımdirik üzerinde Bellona Mağazasının olduğu yerlere tekabül ediyor. Emekli olmamış olsa Mal Müdürlüğü’ne müracat edin diyeceğim. Yada Ekinci Kıraathanesinde bilen birine oturun en azından kaldırımda bilen birisine rastlamanız mümkün! Hatta o dönemde bu tartışmalardan kim ve kimler ilgili partiden istifa etti onu bile öğrenebilirsiniz! Eh şimdi uzatıp koyma becerisini görelim bakalım. Heralde kamuoyunda dolaşan söylentiden ben mesül değilim. Ben o dönemde cebimde sedef çakı, aklımda kırlanğıçlar lisede ülkücülük derdiyle uğraşarak ülkeyi kurtarmaya, büyük Turan devleti kurmaktan Torbalı’yı düşünecek kadar uzamamaıştım.

Ya bu uzatıp koyverme meselesine gelince! Zamanında birleri yeteri kadar kaldırabilsede Kazımdirik caddesini 5 metre öteye kadar koyuverseydi ne iyi olurdu. Eh bu saatten sonra zor, binaları kaldıracan, imarı ileri uzatacan da yol genişleyecek. Üzerinden kaç yıl geçmiş hem insanlar hem binalar yaşlanmış! Valla Ertan Abi öyle hamaset felan yok. Bu konuyu açıklamak boynunun borçu. Ne idiğünü ve nasılını okurlara anlat. Ben yanlış temel atıp, üzerine sen doğrusu nedir diye anlatmaktansa sen doğruyu anlat. O dönemde ben ne senin meclis üyendim ne partilindim ne yazardım nede yerel siyasetle ilgilenen birisi... Bunları sen yaşadıysan doğrusunu sen anlat. Ama ne ateş nede köz varken duman çıkardıysak hatamızı kabul etmesinide biliriz.

Cenk Sarıgöl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İnsanlık konuşma ve yazıyla yani iletişimle birlikte teknolojik gelişim sağlayabilmişlerdir. Medeniyet ise bu hasletleri hoşgörü, sevgi ve ahlaklı kullanmakla olur.